وبلاگ

قهوه محرک جنسی زنان

Couple in love drinking coffee in coffee shop
مقالات علمی

قهوه محرک جنسی زنان

همواره برای من سوال بود که چرا در کافه ها اکثر مشتری ها را خانمها تشکیل می دهند. به همین بهانه تحقیقی انجام دادم و علت را جویا شدم. نتیجه ی تحقیقات من به عوامل مختلفی همچون روابط اجتماعی بالای زنان، تخلیه روحی، ایجاد رابطه های دوستی منتهی شد ولی عجیب ترین دلیل جذب بانوان به قهوه، رابطه جنسی بود.

شاید برایتان سوال باشد که رابطه جنسی و قهوه چه ربطی بهم دارند. طی تحقیقات صورت گرفته در سال 2006 بر روی موشهایی که به آنها کافئین داده شده بود، نتایج جالبی گرفته شد که در این مقاله به آن اشاره خواهم کرد.

کافئین عامل محرک جنسی در زنان

بعد از خوراندن کافئین به موشهای ماده مشاهده شد موشهایی که کافئین مصرف کردند تمایل به برقراری جنسی سریعتری نسبت به موشهای بدون کافئین دارند. بدین صورت که موشهای ماده ای که کافئین مصرف نکرده بودند به هنگام نزدیک شدن موشهای نر حالت تدافعی می گرفتند و یا فرار می کردند. در حالیکه موشهای ماده ی کافئینه تمایل به برقراری رابطه جنسی برای چندمین بار از خود نشان می دادند.

کافئین ناجی زندگی جنسی زنان

عدم ارگاسم و تمام شدن دوران جنسی در زنان چالشهایی است که همواره مشکل ساز بوده و نتایج تاسف باری همچون طلاق، طردشدگی، عدم اعتماد به نفس و از این قبیل در پی دارد.

خانم گواراچی (Guarraci) پرفسور روانشناس دانشگاه جورج تون در تگزاس معتقد است که کافئین می تواند زندگی جنسی زنان را نجات دهد.

مصرف کافئین می تواند آستانه ارگاسم در زنان را کنترل کند بطوریکه در طول فعالیت جنسی هم خود لذت ببرند و هم شریک جنسی آنها خسته نشود.

همچنین کافئین می تواند با پویا نگاه داشتن اندام تناسلی عمر زندگی جنسی بانوان را طولانی تر کند.

البته گواراچی توصیه نمی کند که زنان از قهوه به عنوان یک داروی جنسی استفاده کنند. زیرا وی می گوید که ممکن است علت این تاثیر روانی بر روی موشها بخاطر این بوده که موشهای ماده تا قبل از آن کافئین مصرف نکرده بودند و نیز امکان دارد اثر لحظه ای در آزمایشات دخیل بوده باشد.

 

شش دلیل که چرا قهوه نوشها فعالیت جنسی بهتری دارند؟

خب بگذارید راحت صحبت کنیم. چه چیزی باعث می شود که یک نفر در فعالیت جنسی بهتر جلوه کند؟ البته به یاد داشته باشید خوب بودن افراد به عملکرد آنها در رختخواب نیست بلکه به ذات آنهاست. خب از بحث دور نشویم.

عدم خستگی بهنگام مقاربت ، ارگاسم به موقع، انعطاف پذیری، قدرت و … از لازمه های یک رابطه ی جنسی موفق می باشد. خب بعضی چیزها هست که باعث میشود شما در رختخواب بهتر باشید. مثل قهوه. قهوه نوشها در فعالیت جنسی بهتر هستند. این یک نظر شخصی نیست بلکه یک نظریه واقعی و بر اساس تحقیقات علمی و مطالعات دقیق بدست آمده است. قهوه، عملکرد جنسی شما را افزایش می دهد. در اینجا شش دلیل علمی برای این نظریه می آوریم:

1. میل جنسی بانوان را افزایش می دهد

همانطور که در ابتدا گفته شد، قهوه در خانمها باعث بالا رفتن میل جنسی آنها می شود، از طریق افزایش جریان خون در اندام تناسلی آنها. علم معتقد است زنانی که حتی یک بار در هفته کافئین مصرف می کنند، حداقل یکبار تحریک جنسی را تجربه خواهند کرد. و همه ی ما می دانیم که یک میل جنسی سالم اولین مرحله ی یک فعالیت جنسی سالم هست.

2. اختلال نعوظ در آقایان را کاهش می دهد

دقیقا همانند مورد قبل، از آنجا که قهوه باعث افزایش جریان خون در ناحیه اندام تناسلی شده، تحقیقات نشان میدهد مردانی که دو تا سه فنجان قهوه در روز می نوشند کمتر دچار اختلال نعوظ (بلند شدن آلت)  می شوند. به یاد داشته باشید وقتی میگوییم کافئین فعالیت جنسی شما رو بهبود می بخشد، منظور کافئین موجود در خوراکی های مضر و نوشابه ها نیست. بر خلاف قهوه، نوشابه حاوی میلیون ها ماده شیمیایی مضر می باشد مثل شکر. ولی قهوه بهترین منبع کافئین است زیرا صد در صد ارگانیک می باشد.

3. شرایط ورزش کردن را بهتر می کند

خب می دانید که فعالیت جنسی نیاز به استقامت بدنی دارد قبول؟ شما برای داشتن یک فعالیت جنسی نیاز به بُنیه قوی و انعطاف پذیری بالا دارید و میتوان گفت که همه ی ما در اتاق خواب، ورزشکار هستیم. طبق مقاله ای در نیویورک تایمز محققان و ورزشکارن به این نتیجه رسیده بودند که نوشیدن یک فنجان قهوه پیش از ورزش باعث بالارفتن عملکرد بدن ورزشکار می شود.

4. عطر قهوه باعث کاهش استرس می شود

تحقیقات نشان می دهد که به سادگی بوی قهوه می تواند استرس ناشی از فشار عصبی روز را کاهش دهد و استرس که خود عامل منفی در داشتن یک رابطه جنسی خوب می باشد را کمرنگ کند همچنین قهوه استرس ناشی از کم خوابی را کاهش دهد. بنابراین اگر تمام شب را نخوابیدید، بوی قهوه در صبح، تنش ناشی از خستگی شما را از بین می برد.

5. قهوه نوش ها ادم های شادتری هستند

این را تحقیقات اثبات کرده است که قهوه باعث افزایش شادی در انسان می شود. در حالیکه دیگر منابع کافئین مثل نوشابه ها وشیرینی های کافئینه باعث شادی های کاذب و زودگذر و در نتیجه افسردگی می شود. طبیعتا هیچکس با یک فرد غمگین نمیخواهد فعالیت جنسی داشته باشد.

6. فعالیت مغز بهتر می شود

انسانهای باهوش بهتر عشق بازی می کنند. هیچکسی دلش نمی خواهد صبح که بیدار می شود در آغوش یک آدم کودن باشد. دانشمندان معتقدند قهوه از مغز در برابر فراموشی محافظت می کند.

با تمام اینها اگر قصد تولید مثل دارید اکیدا توصیه می شود کافئین مصرف نکنید. دلیل این امر را می توانید در اینجا بخوانید.


منابع:
www.webmd.com
www.bustle.com
www.health.com

ترجمه: شاهین صفوی

نظرات (1)

  1. arash mahmoudi

    عالی بود شاهین عزیز

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
  • زمینه های دلخواه
Click outside to hide the compare bar
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0